IOS აპლიკაციების მოცულობა ორჯერ გაზრდა

რაც უფრო მეტი დრო გადის, აპლიკაციებს, რომლებსაც ჩვენ ვიყენებთ დღითი დღე იზრდება.
მხოლოდ პირველად Apple Store-ს გაშვების შემდეგ, Apple-მა გაზარდა აპლიკაციების და თამაშების მაქსიმალური მოცულობა, რომლებიც დაშვებული იყო ძირითადად.

IOS
2008 წლიდან, აპლიკაციები შეზღუდული იყო 2GB მეხსიერებამდე. 2GB-ზე უფრო დიდ აპლიკაციაზე iTunes-ის დამაკავშირებელი დეველოპერული ინსტრუმენტი უარყოფას აძლევდა მას. დღეისათვის კი ის 4GB-ზეა ასული.

და რატომღაც, Apple მიანც ყიდის 16 GB მოცულობის აიფონს. თუ მხლოდ IOS იკავებს 3-4 GB მოცულობას თავისი სისტემური აპლიკაციებისთვის, და თავისუფალ ადგილს კი პროგრამებს უტოვებს, მაშინ მას ცუდად აქვს საქმე.
ერთი ნიუანსი: თუ გსურთ, რომ თქვენი აპლიკაცია ჩამოტვირთული იქნას უშუალოდ მობილური ინტერნეტის მეშვეობით (Wi-Fi-სგან განსხვავებით), მისი ლიმიტი დაშვებულია მხოლოდ 100MB-მდე.
IOS
ბევრ აპლიკაცია არ უნდა იყოს 4GB-მდე დიდი მოცულობის, მიუხედავად იმისა, რომ – Facebook, Instagram და სხვა UI-ზე ორიენტირებული აპლიკაციები არის რამდენიმე ათეული მეგაბაიტი.
თუმცა, თამაშებს ძალიან ბევრი სივრცე ესაჭიროებათ, ისევე როგორც სრაფი GPU და დიდი მეხსიერება, რომელიც გამოყოფილია ბილო iPhone / iPad გამოშვებებში. დღესდღეობით დეველოპერები ცდილობენ უფრო და უფრო მაღალი რეზოლუციის თამაშები გამოუშვან, რომელიბც თავისთავად დიდ სივრცეს მოითხოვენ.

დეველოპერებმა იპოვეს გზა იმუშაონ 2GB ზომის აპლიკაციებთან,(მაგალითად ჩამოტვირთოს რესურსები პირდაპირ აპლიკაციაში, ინსტალაციის შემდეგ) – მაგრამ დღესდღეობით ეს უკვე აღარ უნდა იყოს საჭირო.

No comments yet.

HAVE SOMETHING TO SAY?